TRADITIA CALITATII ENGLEZESTI

Intrebari Frecvente


Compania noastra este specializata in comercializarea de sobe rustice englezesti si accesorii pentru acestea

Comanda


Cum Pot Sa Gasesc Un Produs Anume?

Puteti cauta un produs dupa numele acestuia prin introducerea numelui in chenarul de cautare din bara superioara a site-ului in partea dreapta.

Daca totusi nu reusiti, nu ezitati sa apelati la serviciul nostru pentru clienti. Mai multe la sectiunea Contact.

Ce Este Un Produs Disponibil La Comanda?

Dorim sa oferim clientilor nostri o gama cat mai variata de produse. De aceea chiar daca un produs nu se afla in stoc este disponibil la comanda. Diferenta intre cele doua tipuri de produse este termenul de livrare. Pentru mai multe detalii privitoare la timpul de livrare vizitati sectiunea – Intrebari Frecvente – Plata & Livrare – Cat Timp Dureaza Pana Imi Primesc Coletul?.

Pot Exista Erori De Afisare Referitoare La Disponibilitatea Sau Descrierea Produselor De Pe Site?

Nu putem garanta ca descrierea produselor sau orice alt articol al site-ului este lipsit de erori sau ca este complet.

Nu putem garanta expres sau implicit, in nici un fel, pentru functionarea site-ului, informatiile sau continutul site-ului, produsele sau materialele de pe site si nu putem fi facuti responsabili pentru aceste aspect.

Stocurile de produse afisate pe site nu se pot actualiza zilnic, de aceea pentru confirmarea existentei unui produs pe stoc, veti fi contactat telefonic. Se poate intampla ca pe site produsul sa fie marcat ca existent pe stoc, dar din cauza fluxului de vanzari acesta sa nu mai existe in realitate.

Plata


Care Sunt Modalitatile De Plata?

In acest moment exista o singura modalitate de plata prin care dumneavoastra puteti achizitiona in siguranta produsele noastre:

  • PLATA  PRIN TRANSFER BANCAR ca si avans pe baza caruia se face comanda

Plata se va face in contul nostru la Banca Transilvania si se va face pe baza unei facturi emise de SC Artefogo SRL. Dupa confirmarea platii se va procesa comanda.

  • PLATA LA LIVRARE, restul de 50% din pretul produsului: Semnifica plata prin sistem ramburs la primirea coletului. In momentul in care curierul va livreaza marfa comandata veti preda acestuia suma corespunzatoare comenzii. Valoarea rambursului va fi cea comunicata in momentul comenzii si va fi trecuta pe documentul de insotire a marfii (AWB).

Livrarea


Care Sunt Metodele De Livrare Disponibile?

Din dorinta de a putea oferi clientilor nostri un serviciu de livrare a produselor rapid, ieftin, eficient si comod, am ales serviciile companiei de curierat rapid cu acoperire nationala Fan Curier. Infrastructura moderna de care dispune Fan Curier, le permite clientilor nostrii sa urmareasca coletul in timp real din momentul in care acesta este expediat de catre noi si pana cand acesta ajunge la dumneavoastra.

Cat Timp Dureaza Pana Imi Primesc Coletul?

Intervalul de timp in care va putem livra produsele variaza in functie de disponibilitatea acestora in stoc. Inainte de a introduce un produs in cos veti putea observa daca un produs este in stoc sau daca este disponibil la comanda. Pentru produsele care sunt in stoc timpul de livrare este de 2 saptamani  de la momentul confirmarii platii in avans de catre dumneavoastra. Pentru produsele disponibile la comanda timpul de livrare este de maximum 3 pana la 4 saptamani  de la momentul procesarii comenzii dumneavoastra.

Nu suntem responsabili pentru nelivrarea la timp a produselor, daca acest lucru tine de compania de curierat Fan Curier.

Cat Costa Livrarea?

Costurile de livrare ale produselor din Oradea catre adresa indicata de dumneavoastra vor fi suportate integral de dumneavoastra. Ele difera in functie de locatie.

Faceti Livrari Internationale?

In acest moment nu va putem oferi un serviciu de livrari a produselor international

Returnarea


Am Dreptul Sa Returnez Produsele?

Raspuns: Conform OUG 34/2014 beneficiati de o perioada de 14 zile pentru a va retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara sa fiti nevoiti sa va justificati decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele de transport cu returnarea produselor.

Care Produse Nu Pot fi Returnate?

Conform art. 16 din OUG 34/2014 <strong>Sunt exceptate de la dreptul de retragere:</strong>

– produsele sigilate care nu pot fi<strong> returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de cumparator
</strong><strong>
– produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de cumparator sau personalizate in mod clar.</strong>

Cum Returnez Produsele?

Perioada de returnare a produselor expira in termen de 14 zile de la ziua in care dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicate de dumneavoastra, intra in posesia fizica a produselor.

Inainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile, aveti obligatia sa ne informati  cu privire la decizia dumneavoastra de returnare a produselor. In acest scop puteti alege una dintre urmatoarele variante: de a folosi modelul de formular de retragere prevazut in partea B din anexă la OUG 34/2014 sau de a face orice altă declaraţie neechivoca in scris in care va exprimati decizia de retragere din contract.

Pentru orice caz de returnare a produselor ce fac obiectul contractului va obligati sa asigurati returnarea si impachetarea corespunzatoare a fiecarui produs astfel incat produsul sa nu suporte nici o deteriorare in timpul transportului pana cand acesta ajunge in posesia noastra.
In cazul in care la returnarea produselor se constata deteriorarea produselor sau lipsa vreunui component, suntem indreptatiti sa refuzam preluarea acestora, dumneavoastra fiind obligat la achitarea contravalorii acestora.

Contravaloarea produsului returnat  vi se va restitui in termen de 14 zile de la data primirii produsului in mod intact si integral (inclusiv eventualele cadouri, bonusuri), daca dreptul de retragere s-a efectuat in termen. Livrarea produsului returnat trebuie efectuata prin curier rapid la adresa companiei noastre. Nu acceptam returnari prin intermediul Postei Romane.

Cum Imi Primesc Banii Inapoi?

Pentru comenzile platite dintr-un cont bancar  suma va fi returnata in acelasi cont utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului. Pentru comenzile platite prin ramburs suma va fi returnata prin curier rapid in maxim 7 zile.

Garantii


Ce Garantie Primesc Pentru Produsele Cumparate?

Va multumim si va felicitam pentru alegerea facuta!

Sc Artefogo SRL asigura conformitatea produsului timp de 2 ani de la data livrarii.

Conditiile de garantie se acorda in conformitate cu prevederile Legii 449/2003 privind drepturile consumatorului.

Aceasta soba este garantata un an de zile in ceea ce privesc defectele de fabricatie. Garantia incepe in ziua achizitiei si nu poate fi transferata. Ea nu acopera defecte provocate de folosirea inadecvata a sobei (supraincalzire, supradozare a combustibilului, folosirea unui combustibil inadecvat, tehnici de ardere incorecte) si consumabile.

Pe perioada duratei de utilizare a produselor noastre firma noastra asigura piese de schimb si service post garantie.

Garantia se asigura la sediul firmei noastre. In cazul special in care exista o intelegere scrisa intre parti, aceasta se va asigura in conditiile descrise in respectiva intelegere.

La solicitarea acordarii garantiei pentru un produs comercializat de noi va fi necesar ca acesta: sa fie prezentat in ambalajul original, sa fie insotit de documentatia tehnica (care cuprinde si Certificatul de Garantie) care l-a insotit precum si cu toate eventualele accesorii; deasemenea prezentarea facturii fiscale in original este obligatorie. Lipsa acestora vor atrage dupa sine imposibilitatea asigurarii de catre noi a garantiei.

Panelurile interioare, gratarul de carbune, sfoara de etansare, sticla, gatul sobei sunt consumabile si nu sunt acoperite de garantie. Acestea pot fi cumparate pentru le avea de schimb.

Modificarile aduse sobei, in afara celor operate de producator, vor duce la invalidarea acestei garantii. Instalarea sobei de catre o persoana neautorizata va duce de asemenea la invalidarea garantiei. Toate operatiile de instalare trebuie sa respecte standardele in domeniu.

SC Artefogo SRL nu va putea fi trasa la raspundere pentru stricaciuni, pierderi sau raniri provocate in timpul instalarii sau folosirii acestei sobe.

Confidentialitate


Informatiile Personale Sunt In Siguranta?

Prin comandarea produselor, sunteti de acord ca datele dumneavoastra personale (incluzand nume, prenume, adresa, numar de telefon fix si/sau mobil, e-mail, etc.) sa fie prelucrate de noi, in scop comercial, operator de date cu caracter personal inregistrat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sub nr. 36308.

Astfel declarati ca ati fost informat ca pe perioada procesarii beneficiati de drepturile prevazute de Legea 677/2001.

Contact


Cum Ar Trebui Sa Va Contactez Daca Am Orice Intrebare?

Daca aveti intrebari, nelamuriri sau nemultumiri in ceea ce priveste produselor si serviciilor noastre va rugam sa ne contactati telefonic sau prin e-mail. Mai multe informatii despre datele de contact si orarul nostru la sectiunea Contact.

Mai Aveti Alte Intrebari La Care Nu Am Raspuns?