TRADITIA CALITATII ENGLEZESTI

Informatii despre livrare

Modalitati de efectuare a livrarii sunt fie prin ridicarea produselor de la sediul firmei noastre de catre beneficiar printr-un delegat imputernicit in acest scop, fie prin expeditie catre acesta la solicitarea sa.

In cazul din urma expeditia se face doar cu acordul nostru, costul cazand in sarcina beneficiarului.

Firma noastra va fi exonerata de orice raspundere legata de intarzieri datorate transportului precum si de deteriorarea sau pierderea pe timpul transportului a oricaror parti ale bunurilor insotite de avizul de expeditie sau un alt document de transport.

SC Artefogo SRL lucreaza cu firmele de curierat prin intermediul carora marfa este asigurata pe durata transportului.

Din dorinta de a putea oferi clientilor nostri un serviciu de livrare a produselor rapid, ieftin, eficient si comod, am ales serviciile companiei de curierat rapid cu acoperire nationala Fan Curier. Infrastructura moderna de care dispune Fan Curier, le permite clientilor nostrii sa urmareasca coletul in timp real din momentul in care acesta este expediat de catre noi si pana cand acesta ajunge la dumneavoastra.

Intervalul de timp in care va putem livra produsele variaza in functie de disponibilitatea acestora in stoc. Inainte de a introduce un produs in cos veti putea observa daca un produs este in stoc sau daca este disponibil la comanda. Pentru produsele care sunt in stoc timpul de livrare este de maxim 3 saptamani  de la momentul confirmarii platii avansului de catre dumneavoastra. Pentru produsele disponibile la comanda timpul de livrare este intre 3 si 4 saptamani  de la momentul procesarii comenzii dumneavoastra.

Nu suntem responsabili pentru nelivrarea la timp a produselor, daca acest lucru tine de compania de curierat Fan Curier.

Costurile de livrare ale produselor din Oradea catre adresa indicata de dumneavoastra vor fi suportate integral de dumneavoastra. Ele difera in functie de locatie.

Costurile cu eventuala returnare a produselor indiferent pe ce motiv, vor fi suportate exclusiv de catre cumparator. Clientul prin preluarea coletului fara obiectiuni atesta receptia produselor, orice reclamatie ulterioara fiind neavenita cu exceptia viciilor ascunse ce nu puteau fi cunoscute la data receptiei. Orice reclamatie va fi adusa la cunostinta www.soberustice.ro in maximum 24 de ore de la receptionarea produselor, urmand ca aceasta sa fie transmisa furnizorului produselor respective, spre solutionare.